poniedziałek, 7 lipca 2014

Jesienne wyjazdy integracyjne - ważne informacje!

wyjazdy integracyjne

organizacja imprez integracyjnych


pomysły na imprezy

Za kilka chwil tysiące działów marketingu w Polsce rozpocznie poszukiwania swojego organizatora imprez integracyjnych, który w sposób profesjonalny zajmie się częściowo lub kompleksową organizacją całości wydarzenia. Z 10 letniego doświadczenia jakie posiadam na rynku MICE od razu wspomnę o kilku istotnych radach na początek: 
  1. Wybierajcie firmy sprawdzone czyli takie, które mają już stały portfel klientów, możecie to łatwo sprawdzić prosząc o listę ostatnich realizacji jakie firma eventowa wykonała na rynku, lub po prostu o referencje jakie posiada. 
  2. Zlecajcie kompleksowo organizację imprez, wycieczek, eventów promocyjnych, to daje gwarancje że agencja eventowa, biuro podróży dla firm czy też inny organizator zajmie się wszystkim od podstaw, unikniecie w ten sposób wielu nieporozumień jakie pojawią się przy cząstkowej pracy i nadzorze kilku osób naraz. 
  3. Dobrze wcale nie znaczy drogo, warto poznać ofertę kilku firm i przeanalizować czy nasze zaangażowanie oraz propozycje są adekwatne do cen. Rynek eventowy psują naszym zdaniem nieuczciwi ludzie, którzy żądają kosmicznych cen za swoje realizacje. 
  4. Organizacja imprez integracyjnych to proces, więc nastawcie się na pracę rozłożoną w czasie, szybko nie oznacza dobrze. Trzeba dobrze przygotować się do realizacji i przeprowadzić sporo konsultacji z Klientem przed podjęciem końcowych decyzji. 
  5. Zamknijcie najważniejsze ustalenia do 2 miesięcy przed wyjazdem, da Wam to gwarancję zapasu czasowego do organizowania szczegółów. 
  6. Kierujcie się intuicją, czasami lepiej się sprawdza niż zimna kalkulacja w doborze kontrahenta. 
ŻYCZYMY NASZYM KLIENTOM JAK I KONKURENCJI WIELE ŚWIETNYCH EVENTÓW! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz