Za kilka chwil tysiące działów marketingu w Polsce rozpocznie poszukiwania swojego organizatora imprez integracyjnych, który w sposób profesjonalny zajmie się częściowo lub kompleksową organizacją całości wydarzenia. Z 10 letniego doświadczenia jakie posiadam na rynku MICE od razu wspomnę o kilku istotnych radach na początek:
- Wybierajcie firmy sprawdzone czyli takie, które mają już stały portfel klientów, możecie to łatwo sprawdzić prosząc o listę ostatnich realizacji jakie firma eventowa wykonała na rynku, lub po prostu o referencje jakie posiada.
- Zlecajcie kompleksowo organizację imprez, wycieczek, eventów promocyjnych, to daje gwarancje że agencja eventowa, biuro podróży dla firm czy też inny organizator zajmie się wszystkim od podstaw, unikniecie w ten sposób wielu nieporozumień jakie pojawią się przy cząstkowej pracy i nadzorze kilku osób naraz.
- Dobrze wcale nie znaczy drogo, warto poznać ofertę kilku firm i przeanalizować czy nasze zaangażowanie oraz propozycje są adekwatne do cen. Rynek eventowy psują naszym zdaniem nieuczciwi ludzie, którzy żądają kosmicznych cen za swoje realizacje.
- Organizacja imprez integracyjnych to proces, więc nastawcie się na pracę rozłożoną w czasie, szybko nie oznacza dobrze. Trzeba dobrze przygotować się do realizacji i przeprowadzić sporo konsultacji z Klientem przed podjęciem końcowych decyzji.
- Zamknijcie najważniejsze ustalenia do 2 miesięcy przed wyjazdem, da Wam to gwarancję zapasu czasowego do organizowania szczegółów.
- Kierujcie się intuicją, czasami lepiej się sprawdza niż zimna kalkulacja w doborze kontrahenta.
ŻYCZYMY NASZYM KLIENTOM JAK I KONKURENCJI WIELE ŚWIETNYCH EVENTÓW!



Brak komentarzy:
Prześlij komentarz